Garść wskazówek
Garsć wskazówek
- Upewnij się, że gra łączy się z celami nauczania i kompetencjami, które muszą zostać nabyte.
- Upewnij się, że została zachowana równowaga pomiędzy zabawą, a wartością dydaktyczną.
- Najpierw wprowadź grę uczniom osiągającym lepsze wyniki w nauce – będą mogli grać po ukończeniu zadań obowiązkowych. Jeśli zdecydujesz się na wprowadzenie gry dla reszty klasy w późniejszym etapie, lepsi uczniowie będą w stanie wesprzeć Ciebie, pomagając innym uczniom.
- Byłoby dobrze, gdybyś podczas grania w grę miał dostęp do wsparcia technicznego.
Dowiedz się więcej
- [EN] Zaprojektowanie gier – wprowadzenie, część 1: Co to jest gra?
https://www.youtube.com/watch?v=G2hQvfpAisI#t=100 - [EN] Co to jest poważna gra?https://www.youtube.com/watch?v=s_7Y24obdxY
- [EN] Wystąpienie w ramach Ted talk na temat poważnych gier https://www.youtube.com/watch?v=KSo0OeHObo8